Kontynuacja Opisów postaci teraz Będzie ogr
A więc ogr
Ogr – . to rasa człekokształtnych stworzeń, gwałtownych i okrutnych potworów jedzących ludzkie mięso. Ogry są, w przeciwieństwie do Trolli, inteligentne, ale i tak ludziom zwykle udaje się je pokonać, nawet pomimo ich wielkiej siły.
A teraz Zjawy
Zjawy-to bezcieleśni nieumarli którzy za życia popełnili plugawe czyny, lub ich śmierci towarzyszył tak ogromny ładunek emocjonalny, że w rezultacie zostali przeklęci klątwą nie śmierci. Zjawy pojawiają się nocą lub w miejscach ogarniętych ciemnością. Najczęściej nienawidzą życia i dobra, dążąc do wyssania z żyjących istot ich życiowej esencji. Rzadziej ich egzystencja służy dokończeniu jakichś niezałatwionych za życia spraw. Zwykle przypominają istoty, którymi były za życia, jednak ich kształt jest rozmazany a kolory wyblakłe.
A teraz zombie
Zombie to ciała ożywione mocą mrocznej i niebezpiecznej magii, należą do nieumarłych. Są to bezmyślne automaty, które bez strachu i wahania wypełniają wszystkie rozkazy twórcy. Ci nieumarli nie wyglądają najmilej. Ciała zwykle wydobyte są z grobów - na wpół rozłożone, częściowo pożarte przez robaki, ubrane w zniszczone szaty, w jakich zmarłego pogrzebano. Otacza je na dodatek ciężki, obrzydliwy odór śmierci. Ich ruchy są bardzo niezręczne. Ponieważ zombie pozbawione są inteligencji, muszą otrzymywać możliwie najprostsze instrukcje, na przykład "Zabij każdego, kto wejdzie do tej komnaty". Zombi uderzają przeciwników pięściami z nadnaturalną siłą. Poruszają się bardzo wolno, więc doświadczeni poszukiwacze przygód nie powinni mieć z nimi większych kłopotów.
A teraz Gryf
Gryfy są istotami przypominającymi skrzyżowanie orła i lwa, co pozwala mu zarówno zaciekle walczyć jak i doskonale latać. Ich upodobanie dla smaku końskiego mięsa i mięsa istot koniopodobnych sprawia, że często wchodzą w konflikty z humanoidami. Dorosłe gryfy mierzą około 1,5 metra w ramionach i ważą około pół tony. Ich głowa, przednie łapy i tors ze skrzydłami o rozpiętości 7,5 metra przypominają ciało ogromnego orła, pokryte złotym upierzeniem. Potężne łapy zakończone są długimi, zakrzywionymi szponami. Dolna część ciała istoty, pokryta ciemnożółtym futrem przypomina zad lwa, z silnie umięśnionymi tylnymi łapami, zaopatrzonymi w pazury stopami i długim ogonem. Gryfy nie potrafią mówić, wyrażają jedynie proste emocje przy pomocy przenikliwego skrzeczenia
Wróżka – istota mająca moc czynienia czarów, występująca w literaturze , sztuce oraz filmach
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz